Yükleniyor..
Sözleşmeler
Kullanıcı Sözleşmesi, Gizlilik Politikaları, Genel Kullanım Koşulları..
Kullanıcı Sözleşmesi

1. Taraflar

1.1 : Bu sözlesme ürünler ve hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anilacaktir) saglayan Renklisepet Mağazacılık Bilişim Gıda Turizm San. TİC. LTD. ŞTİ. (HOSTED olarak anilacaktir) ile Yeni müsteri kaydi bölümünde belirtilen detaylari ile belirtilen kisi/kurum(Müsteri olarak anilacaktir) arasinda HOSTED'e ait olan http://www.hosted.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anilacaktir) kullanimi ve bu site üzerinden satin alinacak hizmetleri asagida belirtilen madde ve kosullar ile imza altina alinmis sayilacaktir.

1.2: Taraflar is bu sözlesmede yazili bilgilerin dogrulugunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.

2. Konusu

2.1: Is bu sözlesme müsteri tarafindan site üzerindeki islemlerinde, siparislerinde, gönderdigi mesajlarinda kayit isleminde vermis oldugu bilgiler dogrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparislerinde tercihleri uyarinca alacagi hizmetler karsiliginda HOSTED'e ödeyecegi ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve islem açiklamalari asagidaki gibidir.

2.2: Üyelik bilgileri müsteri tarafindan üye olunma sirasinda girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapilan islemlerde baz alinacagindan müsteri ve üyenin bu bilgileri hatasiz eksiksiz ve dogru girdigi varsayilmaktadir.

3. Sorumluluklar

3.1: HOSTED, müsterinin talebi üzerine siparis olarak ilettigi hizmetleri saglayacaktir. Siparisin kabulü mesaji ile HOSTED ilgili ücreti tahsil ettigini kabul edip söz konusu sipariste belirtilen hizmeti verecegini taahhüt edecektir.

3.2: Ödeme sekli, kdv dahil olarak siparis sirasinda çikartilacak toplam miktar ile belirtilerek müsterinin aylik veya yillik ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler HOSTED tarafindan bildirilecektir.

3.3: Siparis kabulü ve islemlerin onaylanmasindan sonra HOSTED, müsteri siparisi detayinda bulunan hizmete iliskin kontrol panel, ftp, sql ve e-mail kullanici adlari ve sifrelerini müsteriye iletecek ve hizmet baslamis olacaktir. Ilgili hesaplarin ve sifrelerin sorumlugu müsterinin sorumlulugunda olup bu konulardan dogabilecek zarar ve ziyandan müsteri sorumlu olacaktir.

3.4: Müsteri aldigi hizmet dahilinde HOSTED tarafindan aldigi beyan ve uyarilara uyacagini taahhüt eder. Müsteri, hosting hesabindan faydalanirken HOSTED tarafindan yayinlanan her türlü ihtar yada bildirime uymayi beyan, kabul ve taahhüt eder. Müsteri, almis oldugu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sinirsiz olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sinirli ya da sinirsiz olarak üçüncü kisilere dagitamaz, satamaz.

3.5: Müsteri hizmet dahilinde sahip oldugu yazilim ve programlari kullanarak erisim hakki bulunmayan dosya veya programlara erismemeyi, bu tarz bir sorundan dolayi herhangi bir problem yaratmamayi, olusabilecek sorun ve problemlerde zarari karsilamayi taahhüt eder.

3.6: Müsteri alan adi, hosting veya aldigi hizmetlerin kullanilmasi sirasinda yürürlükte olan veya sözlesme süresince yürürlülüge girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait oldugunu , karsilayacagini kabul ve taahhüt eder.

3.7: Müsteri hizmeti dahilinde barindirdigi tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacagi ve faydalanacagi tüm islemlerden kendisi sorumlu oldugunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanlarin yasalara aykiriligindan doga bilecek tüm hukuki ve cezai sorumlulugu kendisi karsilamayi kabul ve taahhüt eder. Is bu konuda dogabilecek sorunlardan HOSTED'e herhangi bir kusur iletilemez. HOSTED sayfalari gönderilmeden önce gözden geçirmez, dogrulamaz, ciro etmez veya kullanici tarafindan yapilmis sayfalar için herhangi bir sekilde bir sorumluluk almaz. HOSTED kullanici hesaplarini bu ana hatlari ihlal ettigi için veya baska bir sebeple veya HOSTED'in kendi veya kullanicilarindan herhangi birinin isine zararli olduguna inandigi için fesih edebilir. HOSTED hukuka aykirilik eden filleri ve eylemleri ögrendiginden itibaren müsteriye haber vermeden hizmeti silmek hakkina sahiptir.

3.8: HOSTED, sagladigi hizmet içerisinde bulunan müsteri verilerinin hatali kullanimlarindan, veri içeriklerinden, e-mail ile kullanilan tüm verilerden dogabilecek hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müsteriye aittir. HOSTED müsterinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakim islemine tabi tutacaktir. Buna ragmen HOSTED hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti veya veri kaybindan dolayi olusabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan HOSTED sorumlu degildir. Verilerin yedeklenmesi sözlesme metninde aksi belirtilmedigi sürece müsterinin sorumlulugundadir.

3.9: HOSTED, müsteri tarafindan siparis verilmis ve ödemesi sorunsuz olarak gerçeklestirilmis domain name tescil islemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve siparis ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain name'in sahibi müsteridir. HOSTED bu konuda müsterinin talepleri dogrultusunda domain name üzerinde islem yapabilecektir. Müsteri tarafindan domain name üzerinde bir düzenleme, degisiklik ve transfer taleplerini en kisa sürede yapacaktir. Tarafimizdan tescil edilen alan adlari (com, net, org, ...) The Directi Group ve OnlineNIC, firmalarina kesinlikle transfer islemi gerçeklestirilmemektedir.

3.10: HOSTED, siparislerin tamaminda müsteri tarafindan belirtilecek kredi karti bilgilerini, kullanmakta oldugu sanal pos sistemine ya da herhangi bir veritabanina kaydetmemektedir. Ödemelerin gecikmesi durumunda hizmetin durdurulmasi ve ödemesiz yedek verilmemesi hakkini sakli tutmaktadir.

3.11: HOSTED, müsteriye ait yedeklerin düzenli tutulmasi için gerekli özeni ve ehemmiyeti gösterecektir, fakat bu konuda yasanabilecek sorunlardan dolayi müsterinin ugrayacagi veri kayiplarindan sorumlu tutulamaz, müsteri kendi verilerini düzenli olarak kaydetmekle yükümlüdür.

3.12: HOSTED, süresi dolmus alan adi, hosting, veya diger sundugu hizmetleri süre bitiminden sonra durdurma, hizmeti tamamen iptal etme hakkini sakli tutmaktadir. Süresi dolmus veya ödemesi saglanmamis hizmetlerin iptalinden sonra herhangi bir veri kaydi tutma yükümlülügü bulunmamaktadir.

3.13: HOSTED, Toplu mail gönderimi ya da isteksiz mail iletimi (spam e-mail) hizmeti sunmamaktadir. Saglamis oldugu hizmetler üzerinden bu tarz gönderimler yapilamaz. Bu tarz gönderimlerin tespitinde hizmetin tamamina erisimini bloklar. Gönderimin bir kez daha tekrarlanmasi durumunda hizmet iptal edilir ve zarar tazmini olarak ödeme iade edilmez.

4. Süre

4.1: Is bu sözlesme siparis ve ödeme islemlerinin internet ortamindan HOSTED'a iletilmesi ile birlikte taraflarin belirtilen hak ve yükümlülükleri baslar.

4.2: Sözlesme süresi müsterinin ilgili hizmet için siparis sirasinda seçmis oldugu ödeme periyodu kadardir.

4.3: Taraflar sözlesmenin sona ermesinden 10 is günü öncesine kadar sözlesmenin süre sonunda sona erecegini ihtar etmemisler ise sözlesme ayni sart ve hükümler ile önceki sözlesme süresi kadar uzar. ( Ücret hususunda meydana gelen degisiklikler saklidir.)

5. Ücret

5.1: Is bu sözlesmede belirtilen hizmetler karsiligi olarak ödenecek ücret siparis islemi sirasinda belirtilen miktar kadardir. Belirtilen ücretlere KDV sonradan dahil ederek hesaplanir ve müsteriye gösterilerek tahsilat gerçeklesir.

5.2: HOSTED önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak degisiklik yapma hakkini sakli tutar. Müsteri is bu degisiklikler konusunda simdiden olusabilecek degisiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.3: Ücret döviz cinsinden ise fatura tarihindeki Yapi Kredi Bankasi satis kuru üzerinden Türk Lirasina çevrilerek ödenir.

5.4: Ücret ilgili ürün satis sayfalarinda belirtilmedigi ve müsteri ile yapilan özel bir sözlesme olmadigi sürece fatura kesim tarihinden itibaren 3. is günü sonuna kadar siparis islemi sirasinda kredi karti ile ödeme talimati var ise kredi karti hesabindan, kredi karti ile ödeme talimati yok ise müsteri iletisim adresinde belirtilen banka hesap numaralarina ödemekle yükümlüdür.

5.5: Ödemenin gecikmesi durumunda HOSTED kur farki faturasi kesme hakkini sakli tutar.

5.6: HOSTED, müsteri ödeme islemini tamamlayincaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkini sakli tutar.

6. Askiya Alinma

6.1: Ödeme konusunda problem yasanmasi, kredi karti ile ödemede provizyon sorunlari veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayi HOSTED, müsteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-mail, web, ftp hesaplarinin tamamini durdurma hakkini sakli tutar.

6.2: Bu durumun devam süresince müsteri adina e-mail, web, ftp erisimleri yapilamaz ve e-mail hesaplari engellenerek gelen e-mailler geri çevrilir.

6.3: Kullanilan ürün ve hizmetin site üzerinde aksi belirtilmedikçe anlik cpu/ram/mysql üzerindeki kullanim izni %12 seklindedir. Bu adil kullanim iznini asan ürün durdurulur ve müsteri 24 saat içerisinde sorun çözmeyi taahhüt eder. Gerekli düzenleme 3 kez yapilan uyari sonucunda sonuca ulasmadigi taktirde hizmet tamamen kapatilir ve iadesi yapilmaz.

6.4: HOSTED sunuculari üzerindeki herhangi bir kullanicinin diger müsterilerin hizmetini engelleyici ya da yavaslatici islemler yapmasi durumunda, kullaniciyi suspend eder yani erisimi kapatir.

7. Fesih

7.1: Müsteri is bu sözlesmenin herhangi bir maddesine aykiri davranarak sorumluluklarini ve taahhütlerini yerine getirmedigi takdirde yada is bu sözlesmenin ön yüzünde beyan ettigi bilgilerin dogru olmadiginin tespiti halinde, yukarida belirtilen sözlesmeyi askiya alma halinin 7 günden fazla devam etmesi halinde, HOSTED hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksizin sözlesmeyi tek tarafli olarak fesih etme hakkina sahiptir.

7.2: Bu sekilde gerçeklesecek fesih sonrasinda müsteri; kalan süreye bakilmaksizin ödemis oldugu son sözlesme ücretini geri isteyemeyecegini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözlesme bedelinin 5 kati ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

7.3: Müsteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözlesme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazili olarak ihtar etmek sarti ile is bu sözlesmeyi süresi sonunda fesih etme hakkina sahiptir.

7.4: Sözlesmenin sona erme süresinden önce müsteri tarafindan fesih edilmesi halinde sözlesme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve pesin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

8. Iletisim ve Bilgi Adresleri

8.1: Taraflar konusu sözlesmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar siparis adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgah olarak kabul, beyan ve taahhüt etmislerdir.

8.2: Bu adreslere yapilan her türlü tebligat taraflarin eline ulasmasa bile teblig edilmis kabul edilecektir. Is bu adreslere ait degisiklikler diger tarafa yazili olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktir.

8.3: HOSTED sözlesme süresi içinde müsteri'ye tahsis ettigi elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazi, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müsteri söz konusu elektronik iletilerin alinmadigi yada kendisine ulasmadigi iddiasinda bulunamayacagi gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda teblig etmis sayilacagini beyan, kabul ve taahhüt eder.

9. Ücretin Ödenmesinde Temerrüde Düsülmesi

9.1: Müsteri, aldigi hizmetlere karsilik basvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçeklestirmedigi takdirde temerrüde düsmüs sayilir. Bu durumda HOSTED kur farki faturasi kesebilecegi gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylik %15 gecikme faizi talep edebilir. Müsteri bu gecikme faizi ve kur farki faturasini ödemeyi beyan ve kabul eder.

9.2: Müsteri, is bu sözlesmeden dogan her tür alacak için HOSTED'in dava yada icra takibi açmasi halinde de aylik %15 gecikme faizi, bakiye borç miktarinin %50'si kadar cezai sart, %10'u Avukatlik Ücreti ve diger tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

9.3: Müsteri, is bu sözlesmeden dogan alacaklarinin tahsili için yasal mercilere Ihtiyati Haciz ve Ihtiyati tedbir için basvurmasi halinde HOSTED'in teminatsiz Ihtiyati Haciz ve Ihtiyati Tedbir karari almaya yetkili oldugunu ancak buna ragmen Mahkemelerce teminat istendiginde, Bankalardan alinacak teminat mektuplarindan dogacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafindan ödenecegini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacagini beyan, kabul ve taahhüt eder.

10. Yetkili Mahkeme ve Icra Daireleri

10.1: Is bu sözlesme bununla birlikte 11 madde ve alt basliklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlasilarak imza altina alinmistir. (Imza altina alinma. siparisin internet ortaminda HOSTED'e gönderilmesi ile gerçeklesmis kabul edilir). HOSTED gerek gördügü taktirde yeni maddeler ve/veya alt basliklar ekleyebilir, çikartabilir ya da maddeler üzerinde degisiklik yapabilir. Müsteri bu degisiklikleri önceden kabul ettigini beyan ve taahhüt eder.

10.2: Is bu sözlesmenin uygulanmasi sirasinda dogacak her türlü uyusmazliklarin çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.


Gizlilik Politikaları

HOSTED Teknolojiye ait olan hosted.com.tr adresinde işlem yapmadan önce lütfen bu Gizlilik Politikasını okuyunuz, Gizlilik Politikası'nı kabul etmiyorsanız, lütfen hosted.com.tr sitesi üzerinde işlem yapmayınız. Bu Gizlilik Politikası hosted.com.tr için geçerlidir ve hosted.com.tr üzerinde bahsi geçen diğer siteler için bağlayıcı niteliği bulunmamaktadır. Bu Gizlilik Politikası ile hosted.com.tr un şartlarını kabul etmiş olmaktasınız.

Kişisel Bilgi

Ürünlerimizi sizlere tanıtmak, yeni ürünlerimiz, hizmetlerimiz yada promosyonlarımızdan sizleri haberdar etmek, yeni ürün satışı yapmak veya ürün satışı sonrası destek vermek için hosted.com.tr sitesinde; isminiz, adresiniz, e-posta adresiniz ve telefon numaranız gibi size özel, kişisel bilgilerinizi istememiz gerekebilir. Mevcut bilgileriniz yeterli olmadığı durumda ek bilgiler sizden e-posta, telefon veya faks gibi iletişim araçları ile istenebilir. Tüm bu kapsam içerisinde toplanan bilgi hosted.com.tr sitesinde kişisel bilgi olarak nitelendirilmektedir.

Otomatik Olarak Toplanan Kişisel Olmayan Bilgi

hosted.com.tr sitesini ziyaretiniz sırasında, İnternet protokol adresiniz, bilgisayarınızın işletim sistemi, tarayıcı tipiniz, trafik biçimleri yada herhangi ilgili Web sitelerinin adresi gibi belirli teknik bilgiyi toplamamıza imkan veren teknolojileri kullanabilir. Ziyaretçilerimiz hakkında daha detaylı bilgi elde etmek için sitemiz tarafından bilgisayarınıza cookie -çerez- olarak nitelendirilen bilgi dosyaları gönderilebilir. Bu dosyalar tamamen kullandığınız sistem ile ilgili teknik bilgi içeren ve dünyada yaygın olarak kullanılan dosyalardır.

Bilginin Paylaşımı

hosted.com.tr için web sitesini ziyaret edenlerin, kişisel bilgilerini korumak başlıca ilkeleri arasında yer almaktadır. hosted.com.tr kişisel bilgi içermeyen datayı (Kullanılan işletim sistemi, ziyaretçilerin cinsiyeti vb.) 3. şahıslar ile bilgi vermek amacıyla paylaşabilir. Yasal olarak tarafımızdan istenmedikçe kişisel olarak nitelendirilen özel bilgiler 3. şahıslar ile paylaşılmamaktadır. HOSTED Teknolojikişisel bilgiler; bilgi veya promosyon amaçlı şirket bünyesindeki diğer siteler ile paylaşılabilir.

Güvenlik

hosted.com.tr verinin mutlak güvenliği için gerekli teknolojik tedbirleri almaktadır. Ancak hiçbir teknolojik sistem %100 güvenli değildir. hosted.com.tr un hatalı kullanım yada kişisel bilgilerinize yetkisiz erişim gibi riskleri önlemek yada minimum seviyeye indirmek için gerekli tedbirleri almaya ve bu yönde bilgilendirici yayın yapmaya çalıştığını bilmenizi isteriz. Özellikle online işlem sırasında kullanılan kredi kartı bilgilerinin 256 bit şifreleme teknolojisi ile tarafınızdan alınıp bankaya iletilmektedir.

Toplanan Verilerin Doğruluğu

hosted.com.tr ziyaretçisi tarafından girilmiş olan eksik yada yanlış bilgiyi, ziyaretçisinden gelecek yeni bilgi veya çapraz sorgulama yöntemi ile elde edeceği doğru bilgi ile değiştirebilir yada silebilir.

Değişiklikler

HOSTED Teknoloji olarak dilediğimiz zaman ve bildirimde bulunmadan bu Gizlilik Politikası'nı, siteyi yada bu sayfalara erişimi değiştirebilir yada kaldırabiliriz.


Genel Kullanım Koşulları

Barındırma Servisleri ile ilgili hükümler

HOSTED Teknoloji kullanıcıları, kendilerine tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları veri ve içeriklerden sorumludurlar. Türkiye Cumhuriyeti yasaları ile Uluslararası Fikir/ Sanat Eseri, Patent ve Marka haklarına muhalefet eden, her tür formattaki yazı, ses ve görüntü verilerinin (Kitap, Müzik Notaları, MP3, Video...vb), eser sahibinin izni olmaksızın kamuya dağıtılmasına ve kendilerine tahsis edilen disk alanında bulundurmalarına müsaade edilemez. HOSTED Teknoloji, yukarıda tanımlandığı şekilde bir veri tespit ettiğinde kullanıcıya sağladığı servisleri durdurma veya tamamen iptal etme hakkını saklı tutar.

Kullanıcının kendilerine tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında çalıştırdıkları uygulamaların, diğer kullanıcılarla paylaştıkları servisleri sabote etmesi durumunda, HOSTED Teknoloji diğer kullanıcıların selayeti açısından kullanıcıya sağladığı servisleri durdurma veya tamamen iptal etme hakkını saklı tutar. Barındırma servislerinin Disk Alanı, Veritabanı Alanı ve Veritrafiği (Bant Genişliği) kota kapasitelerinin aşılması durumunda, aşım oranındaki hizmet bedelleri her ay otomatik olarak fatura edilerek kullanıcıya yansıtılır, fatura ihbarı kullanıcıya e-posta ve SMS ile iletilir. Sınırsız disk alanına sahip hosting paketlerinde disk alanları kişisel veri depolama merkezi olarak kullanılamaz. Hizmet Aşım Bedellerinin son ödeme tarihi fatura oluşturulmasını takip eden 5 işgünüdür. Hizmet Aşım Bedellerinin ödenmemesi durumunda sağlanan servisler durdurulabilir.

İçerik ile ilgili hükümler

5651 sayılı yasa gereği, HOSTED Teknoloji bir “yer sağlayıcı”dır. HOSTED Teknoloji, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Ancak, uluslararası ve yerel kanunlarca hükme bağlanmış veya uluslararası ve yerel kanunlarca hükme bağlanmamış ancak kutsal ve manevi sayılan değerlere saldırıda bulunan, kamu hassasiyeti teşkil eden, ve Kumar, Pornografi, Bilişim Korsanlığı, Kimlik Avcılığı, Umut Tacirliği, SPAM faaliyeti gibi içerik barındıran ve üzerinde herhangi bir güvenlik açığı tespit edilmiş internet sitelerinin yayını kullanıcıya haber verilmeksizin durdurulabilir. İçerikten zarar gören ve usulüne göre başvuran kişilerin bildirimi üzerine, yahut yetkili makamlardan gelen talepler ve emirler doğrultusunda, internet siteleri denetime tabi tutulabilir, gerekli görüldüğü taktirde internet sitelerinin yayınları kullanıcıya haber verilmeksizin kısmen veya tamamen durdurulabilir.

İletişim Servisleri ile ilgili hükümler

HOSTED Teknoloji e-posta sunucularının, 3. kişilerin e-posta adreslerine istenmeyen, rahatsız edici veya reklam içerikli yığınsal e-posta gönderilmesi maksadı ile kullanılmasına müsaade edilemez. HOSTED Teknoloji şikayet, diğer bildirimler veya uyarı sistemleri doğrultusunda, istenmeyen, rahatsız edici, reklam içerikli yığınsal e-posta gönderimi tespit ettiğinde kullanıcıya sağladığı servisleri durdurma veya tamamen iptal etme hakkını saklı tutar. Bu değerlerin üzerinde servis gereksinimi olan kullanıcıların Sunucu hizmeti satın alması önerilir.

Muhasebe işlemleri ile ilgili hükümler

HOSTED Teknoloji tarafından, kullanıcılarına ait ürün ve hizmetlerin alan adı tescil süre sonu, sözleşme yenileme uyarıları, kullanıcının belirttiği e-posta adresine ve kayıtlı mobil telefonuna kısa mesaj olarak son ödeme tarihine veya alan adının tescil süresinin bitimine 30, 15, 7 gün kala bildirilir. Bu mesajlar içindeki ürün fiyatı bilgisi, hatırlatmanın gönderildiği tarihteki ürün fiyatı bilgisi olup, fiyat değişikliği yapılan dönemlerde hatırlatma periyodları arasındaki zaman farkları nedeni ile ödeme sayfası ve tarafınıza gönderilen hatırlatmadaki ürün bedelleri farklılık gösterebilir. Bu tip durumlarda www.hosted.com.tr adresinde ilan edilmiş olan ürün fiyatı esas alınır. Son ödeme tarihine kadar müteakip dönemin bakiyesinin ödenmemesi veya eksik ödenmesi durumunda ilgili ürün veya hizmet durdurulur. Son ödeme tarihini 15 gün geçmiş ve halen bakiyesi tahsil edilememiş veya bakiyesi eksik olan ürün veya hizmetlerin kullanıcı tarafından tekrar yenilenmeyeceği kabul edilerek sözleşme fesih edilir ve bu ürün ve hizmetlere ait veriler ve bu hizmet dahilinde kullanıcı veya kendi ziyaretçileri tarafından oluşturulan içerik silinir. Sözleşmenin fesih edilmesi ile birlikte HOSTED Teknoloji‘nin sağlanan ürün ve servisler konusunda kullanıcıya karşı sorumlulukları sona erer. Sözleşmenin fesih edilmesi ile birlikte kullanıcının bu ürün veya hizmetler üzerindeki hakları sona erer. Bu ürün veya hizmetler artık başka bir kullanıcı tarafından satın alınabilir.

Havale taahhüdü ile oluşturulan siparişlerde ödeme dekontunun doğrulanması iş günlerinde 2-3 saat, hafta sonu ve resmi tatil süreçlerinde ise 2-9 gün kadar sürebilir. Bu nedenle, havale taahhüdü ile oluşturulan siparişlerde dekont doğrulanmasındaki gecikmelerden, ve bu gecikmelerden doğabilecek zarar ve mağduriyetten HOSTED Teknoloji sorumlu tuttulamaz. HOSTED Teknoloji bu tip gecikmelerin bertaraf edilmesine ilişkin Otomatik Ödeme ve İnternet üzerinden kredi kartı ile ödeme seçenekleri sunmaktadır.

HOSTED Teknoloji kullanıcıları "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımını kullanarak, kredi kartı bilgileri ile diledikleri servis ve ürünler için önceden tanımlı otomatik ödeme talimatı oluşturabilirler. Otomatik ödeme talimatı veren kullanıcılar sağladıkları kredi kartı bilgilerinden HOSTED Teknoloji’un gerekli ücretleri çekmesine onay vermiş olurlar. Otomatik ödeme talimatlarının geçerli olacağı ürünlerin kullanıcı tarafından hatalı girilmesi, otomatik ödeme talimatında kullanılan kredi kartı bilgilerinin doğru olmamasından veya güncel olmamasından doğabilecek zarar ve mağduriyetten HOSTED Teknoloji sorumlu tutulamaz.

HOSTED Teknoloji haber vermeksizin, sağladığı servis ve ürünlerin fiyatlarında değişiklik yapabilir, güncel ürün fiyatları www.hosted.com.tr adresindeki ilgili ürünün sayfasında ilan edildiği gibidir. HOSTED Teknoloji haber vermeksizin sağladığı servis ve ürünlerin kapsamlarında değişiklik yapabilir, güncel ürün kapsamları www.hosted.com.tr adresindeki ilgili ürünün sayfasında ilan edildiği gibidir.

Ücret İadesi ile ilgili hükümler

Kullanıcı , satın aldığı ürün veya hizmetlerden memnun kalmadığı taktirde, ürünün satış tarihinden itibaren 30 gün içerisinde, "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımını kullanarak para iadesi talebinde bulunabilir. HOSTED Teknoloji para iadesini kullanıcının doğrudan kredi kartına veya Manage HOSTED satış sonrası destek sistemini kullanarak beyan ettiği banka hesap numarasına yapar. Havale veya EFT yolu ile yapılacak para iadelerinin kullanıcının beyan ettiği banka hesabına geçmesi 2-3 iş günü sürebilir. HOSTED Teknoloji, Kullanıcıya erişemediği ve ürün iadesi yapmak zorunda kaldığı durumlarda ürün tutarını “kredi” olarak kullanıcının "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımındaki cari hesabına aktarır. Kullanıcı bu krediyi başka bir ürün satın almakta kullanabilir veya cari hesabındaki kredinin iadesini talep edebilir.

Kullanıcı kaynaklı, banka kaynaklı veya yazılımsal kaynaklı başka bir problem nedeni ile kredi kartından fazla miktar çekilmiş kullanıcılar bu hadiseyi ve geri ödeme talebini "Edestek" satış sonrası destek yazılımını kullanarak yazılı olarak beyan etmekle yükümlüdürler. Kullanıcının beyanını takiben, kullanıcının kredi kartına gerekli iade yapılacaktır. Aksi takdirde kullanıcı aleyhine oluşabilecek zarar ve ziyandan HOSTED Teknoloji sorumlu tutulamaz. Kullanıcının HOSTED Teknoloji operatörlerine haber vermeden satışı iptal ettirmesi durumunda, bankadan dönecek olan "Charge Back" ihbarlarına istinaden satılan ürün ve hizmetler HOSTED Teknoloji tarafından alıkonulabilir, kullanıcı hesabı durdurulabilir.

İçinde "Tescilli Marka yada Patent" isimleri geçen alan adları için sadece hak sahipleri başvurabilirler. SSL sertifikalarının onay ve teyid süreçlerinde, içinde "Tescilli Marka yada Patent" isimleri geçen alan adlarının başvuruları eğer başvuru yapan merci hak sahibi değil ise red edilebilir. Bu denetimler VeriSign tarafından otomatik ve eksper analizi ile iki kademeli olarak yapılır. Denetim sonucuna istisna yapılabilmesi, itiraz edilebilmesi veya kararın sorgulanabilmesi mümkün değildir. İşbu sebeple olumsuz neticelenen başvuruların ödemeleri kullanıcıya iade edilir.

SSL Sertifikalarının, HOSTED Teknoloji'nin sağladığı kurulum kılavuzlarına uyulmayarak, kullanıcı tarafından, bilgisayarına hatalı kurulması veya Sertifika İmza Talebi üretimi esnasında kendi bilgisayarı üzerinde oluşturduğu özel anahtarını silmesi gibi durumlarda, ürünün ilk satış tarihinden itibaren 5 gün içinde kullanıcıya yeni bir sertifika sağlanır. Ücret iadesi yapılamaz.

Sunucu paketlerinin, SSL Sertifikalarının ve Yazılım Lisans ürünlerinin ücret iadesi yürütme açısından mümkün değildir ve ücret iade koşullarının dışındadır.

Sunucu servisleri ile ilgili hükümler

Sunucu sanal sunucu servisleri HOSTED Teknoloji tarafından kullanıcıya tahsis edilen sunucu ve sunucu kaynaklarından oluşmaktadır. HOSTED Teknoloji sanal sunucu altyapısının internet, sanallaştırma platformu vb. hizmetlerin sürekliliğini sağlamakla sorumludur.

Kullanıcıya sağlanan sanal sunucuda çalışan işletim sistemi ve işletim sistemi üzerinde çalışan servislerin sorumluluğu kullanıcıya aittir. Kullanıcıların tüm sistemdeki bölümlere erişme yetkisi bulunmaktadır. Sunucu servisi, dedicated sunucu hizmeti olarak düşünülebilir. Kullanıcı Sunucu sunucusu üzerinde çalışan tüm servislerin stabil ve sürekli çalışmasından sorumludur.

HOSTED Teknoloji, kullanıcılarına sağladığı sanal sunucu servisleri için içerikleri kontrol etmekle yükümlü değildir ancak sunucularımızda Genel kullanım şartları "İçerik ile ilgili hükümler" de belirtilmiş olan illegal aktivitelerin gerçekleştirilmesi durumunda kullanıcıya sağlanan servisi duraklatma veya tamamen iptal etme hakkını saklı tutmaktadır.

Veri Yedekleme Servisleri ile ilgili hükümler

HOSTED Teknoloji, kullanıcılarına tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları verileri çeşitli şekillerde yedeklemektedir. Ancak HOSTED Teknoloji kullanıcılara ait verilerin yedeklenmesi hususunda sınırlı sorumludur. Verinin değeri ve önemi ancak kullanıcı tarafından takdir edilebilir. Değeri ve önemi yüksek verilerin kullanıcı tarafından daha sık yedeklenmesi gerekir. HOSTED Teknoloji, kullanıcılarına tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları verilerde oluşabilecek kayıplar için sorumlu tutulamaz.

Her kullanıcı kendine sağlanan kontrol panelde tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları verileri belli periyotlarda tek bir dosya halinde yedekleyebilir ve kişisel bilgisayarına aktararak saklayabilir. Bu işlemin nasıl yapılacağı HOSTED Teknoloji kullanım kılavuzlarında yer almaktadır.

HOSTED Teknoloji sağladığı genel servislerin ve sistemlerinin imaj yedeklerini periyodik olarak almaktadır. Bu yedek dosyaları sadece büyük sistem sorunlarında yeniden yapılandırma amaçlı olarak HOSTED Teknoloji tarafından kullanılabilir. Kullanıcı içeriklerinin yedekleri bu yedeklerden geri kurulamayabilir.

HOSTED Teknoloji sağladığı genel servislerin, sistemlerinin senkronize yedeklerini periyodik olarak almaktadır. Bu yedekler ile kullanıcının veri kayıpları telafi edilebilir.
Veri kaybı yaşandığında, kullanıcılarının veri kayıplarını telafisi için, olayın vuku bulduğu andan itibaren en geç 12 saat içinde "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımını kullanarak bildirim yapılması gerekmektedir. Daha geç bildirimlerde veri kayıplarını telafisi mümkün olmayabilir.

Kullanıcı Mahremiyetli ile ilgili hükümler

HOSTED Teknoloji kullanıcıların hesap oluştururlarken beyan ettikleri bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Herhangi bir şekilde kasti olarak yanlış kimlik beyanında bulunan kullanıcıların gerçek kimlik veya iletişim bilgilerini sağlayana kadar HOSTED Teknoloji bu kullanıcıların hesaplarına el koyma, sağladığı servisleri durdurma hakkını saklı tutar.

HOSTED Teknoloji, kullanıcıların "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımı üzerindeki her tür hareketini ve hareketlerin gerçekleştiği IP adresini güvenlik açısından kaydetmektedir.

HOSTED Teknoloji, 5651 sayılı yasa ve ilgili yönetmelikler gereğince, sağladığı ürün ve hizmetlerle ilişkili trafik bilgisini altı ay saklamakla, bu bilgilerin doğruluğunu, bütünlüğünü oluşan verilerin dosya bütünlük değerlerini zaman damgası ile birlikte saklamak ve gizliliğini temin etmekle yükümlüdür.HOSTED Teknoloji kullanıcılarından almış olduğu kimlik ve iletişim bilgileri ile trafik bilgisini adli bir tebligat olmadığı sürece 3. kişilerle paylaşmaz. HOSTED Teknoloji'nin alan adı sorgu sonuçlarında görüntülenen kimlik bilgilerinin gizlenmesi tamamen kullanıcıların insiyatifindedir. HOSTED Teknoloji'nin alan adı sorgu sonuçlarındaki kimlik bilgilerini gizlemek isteyen kullanıcılar "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımını kullanarak kimlik bilgilerini gizleyebilirler.

HOSTED Teknoloji gerek duyduğunda, kullanıcıların kimlik teyidini, kullanıcıların beyan ettikleri GSM, sabit telefon ve e-posta adreslerini kullanarak gerçekleştirir. Kullanıcının beyan ettiği bilgilerin tümünün değişmesi durumunda, kullanıcı fiziksel olarak kimlik ibraz etmekle mükelleftir. Aksi takdirde kullanıcı hesabı ile ilgili bir işlem yapılması mümkün değildir.

E-posta , telefon veya GSM bilgilerinden herhangi birini kasıt olmadan hatalı beyan eden kullanıcılar veya beyan ettiği bu bilgilerinde değişiklik olan kullanıcılar bu bilgilerini manage.hosted.com.tr hesaplarına giriş yaparak düzeltmekle yükümlüdürler.

Kullanıcı, kendisine HOSTED Teknoloji tarafından sağlanan her tür kullanıcı bilgisi, şifre ve parolalarının güvenliğinden kendisi sorumludur. Bu şifre ve parolaların 3. kişilerin eline geçmesi durumunda doğabilecek zararlardan HOSTED Teknoloji sorumlu tutulamaz. Kullanıcı parola bilgilerini unuttuğu takdirde,” Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımını kullanarak kayıtlı e-posta adresine veya kayıtlı GSM numarasına mesaj olarak bu bilgileri aktarabilir. Kullanıcının adına kayıtlı e-posta adresinin veya GSM numarasının el değiştirmesi sonucunda kaynaklanabilecek problemlerden HOSTED Teknoloji sorumlu tutulamaz.

HOSTED Teknoloji bir yargı mercii değildir. HOSTED Teknoloji üzerindeki kullanıcı hesapları üzerinde ihtilafa düşen taraflar durumu yargıya götürerek çözmelidirler. HOSTED Teknoloji gerekli gördüğünde hesabın gerçek sahibini teşhis edebilmek için hesabı ve hesaba bağlı ürünleri duraklatarak taraflardan resmi belge beyanı talep edebilir. Bu beyanlar doğrultusunda HOSTED Teknoloji hesabı taraflardan birine aktarır. İhtilafın devam etmesi durumunda hesap üzerinde hak iddia eden taraf ilgili yargı mercilerine başvurmalıdır.

İş bu sözleşme ile HOSTED Teknoloji, hizmet verdiği bütün kurum, kuruluş ve markaları diğer projelerinde referans olarak gösterebilir veya referans gösterdiği kurum ve kuruluşları kendi web sitesi üzerinde yayınlayabilir. Referans olarak ifşa olmak istemeyen kurum veya kuruluşların bu konuda Manage HOSTED.com satış sonrası destek sistemi aracılığı ile "Müşteri Hizmetlerine" bildirim yapmaları gerekmektedir. Bildirimi takiben 72 saat içinde ilgili kurum referanslar listesinden çıkartılır.

Satış Sonrası Destek ile ilgili hükümler

HOSTED Teknoloji'nin, kullanıcılarına sağladığı ürünler için satış sonrası destek taahhüdü burada tanımlı koşullar ile sınırlandırılmıştır. HOSTED Teknoloji'nin asli görevi kullanıcılara sağladığı servislerin sağlıklı bir biçimde işlemesinden ibarettir. HOSTED Teknoloji operatörleri kullanıcılara sağlanan servisleri 7 gün 24 saat takip eder. HOSTED Teknoloji %99 Servis garantisini taahhüt eder. Bu taahhüt bir yıl içindeki kesintiler toplamının 82 saat'i geçmeyeceğini ifade eder. HOSTED Teknoloji kullanıcı kaynaklı problemlerin en geç 7 gün içinde çözüleceğini taahhüt eder (Sanal Sunucu servisleri bu kapsamdan istisnadır). HOSTED Teknoloji kendinden veya kullanıcıdan kaynaklanmayan problemlerin çözümü için problemsahibi yaratan kuruluşun probleme çözüm getireceği süre için bir taahhüt vermez.. Kullanıcılar satın aldıkları ürünlerin kullanım kılavuzlarını, internet adresinde ve "Manage HOSTED” satış sonrası destek yazılımının içinde bulabilirler. Kullanım kılavuzları ile çözümlenemeyen sorunlar için bütün kullanıcılar, sorun ve isteklerini öncelikle "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımını kullanarak yazılı olarak iletmekle yükümlüdürler. Kullanıcı talepleri "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımı vasıtası ile ilgili operatörlere 7 gün 24 saat iletilir. HOSTED Teknoloji, yazılı olarak bildirilmeyen taleplerin karşılanması konusunda bir taahhüt sağlamamaktadır.

HOSTED Teknoloji çağrı merkezi telefon aracılığı ile de kullanıcılara satış sonrası destek ve bilgilendirme servisleri sağlanmaktadır. HOSTED Teknoloji çağrı merkezine gelen bütün çağrılar kaydedilir. HOSTED Teknoloji çağrı merkezi sadece iş günleri 09:00 –18:00 saatleri arasında, Cumartesi günleri ise 11:00 –15:00 saatleri arasında hizmet vermektedir, bu saatler dışında çağrı merkezi hizmet vermemektedir. Bu saatler dışında destek alabilmek için "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımı kullanılmalıdır. Çağrı merkezi operatörleri (1. ve 2. Seviye Operatör) ancak sınırlı seviyede destek sağlayabilirler. Büyük oranda teknik bilgi ve birikim gerektiren hususların çözümü için gerek duyulan Sistem Mühendisi, Yazılım Mühendisi gibi "Nitelikli Personel” statülerindeki operatörlere (3. Seviye Operatör) sadece "Manage HOSTED" satış sonrası destek yazılımı aracılığı ile ulaşılabilir.

HOSTED Teknoloji'nin istihdam ettiği "Nitelikli Personel” sadece iş günleri mesai saatleri dahilinde çalışmaktadır. Mesai saatleri dışında gündeme gelmiş ve sadece nitelikli personel tarafından çözümü mümkün olan, kullanıcı kaynaklı problem ve istekler, ancak nitelikli personelin mesaiye başladığı andan itibaren çözümlenebilirler. Hadisenin vukuu bulunduğu anda nitelikli personelin mevcut olmaması halinde, operatör konunun ne kadar zaman sonra çözümlenebileceğini kullanıcıya bildirir.

HOSTED Teknoloji üzerinden yeniden satım amaçlı ürün ve hizmet satın alıp, (webmaster, yazılım firması, bilişim esnafı, yada geliştirici statüsündeki diğer kullanıcılar bundan sonra webmaster olarak anılacaktır) satın aldığı ürünleri 3. kişilere pazarlayan kullanıcıların müşterileri HOSTED Teknoloji’un dolaylı müşterileri olarak adlandırılırlar. Webmaster’lar HOSTED Teknoloji hesaplarını ticari amaçla kullanmakta ve 3. kişilere HOSTED Teknoloji nin sağladığı servisleri kendi nam ve adlarına sunmaktadırlar.

Normal şartlarda HOSTED Teknoloji, webmaster’in portföyündeki bu dolaylı müşterilere doğrudan destek sağlamaz, çağrı merkezine gelen istek ve talepleri webmaster’a yönlendirir, dolaylı kullanıcılar adına hiçbir işlem gerçekleştirmez, sorun ve problemleri çözücü rol oynamaz. HOSTED Teknoloji’nin tek muhatabı hesap sahibi olan webmaster’dır.

Ancak hesap sahibi webmaster’a ölüm, iş bırakma, askerlik ve benzeri nedenlerden dolayı kendi müşterileri tarafından erişilemez ve iletişim kurulamaz ise, HOSTED Teknoloji çağrı merkezine akseden dolaylı müşteri şikayetleri doğrultusunda webmaster'a kayıtlı GSM , telefon , Manage HOSTED destek sistemi ve diğer irtibat bilgileri kullanılarak ihtar gönderilir. HOSTED Teknoloji’nin yanıtsız kalan ilk ihtarını takip eden 3 işgünü sonunda, 2. bir ihtar daha çekilir. Webmaster 2. İhtara da 3 işgünü içinde bir yanıt vermediği taktirde, webmasterin HOSTED Teknoloji hesabına el konulur. HOSTED Teknoloji ticari sorumlulukları ve ICANN yükümlülükleri gereği mağdur durumdaki dolaylı müşterilerinin şikayetlerini dikkate alır. Talepte bulunan dolaylı müşteriler doğrudan müşteri statüsüne çevrilir, ya da bir başka sağlayıcıya geçişlerine yardımcı olunarak, mağdur durumdaki kullanıcıların iş sürekliliklerinin aksamaması sağlanır. Şikayetleri HOSTED Teknoloji çağrı merkezine ulaşmamış dolaylı müşteriler için bir işlem yapılmaz, bu dolaylı müşteriler webmaster hesabı altında kalır.

Bu sözleşme ile ilgili soru ve sorunlarınızı hukuk@hosted.com.tr adresindeki hukuk departmanımıza iletebilirsiniz.